sâmbătă, 30 mai 2020

Jurnal de dragoste necreată - Cap CXIII - Astazi mi-am luat cadou un nor

Azi mi-am luat cadou. Un nor.
Nimeni pe lume nu l-a vrut. Era pustiu. Și nevândut.
Bani să-mi iau altceva oricum n-aveam.
Sunt prea sărac și prea dator la toți, un chior nu am.
Și pân' la urma urmei e chiar util.
Că nor, n-aveam.


Oricum nu am prea multe, și nici nu vreau.
Unde le-aș pune? Și ce să fac cu ele?
Lucruri în van.
Un nor e altceva,
E chiar util
Cu cât te uiți mai mult la el,
Te bucuri tare, chiar redevii copil.
Copiii, din pietre de pe drum își fac palate.
Cât ar fi de sărmani
În sufletele lor curate
Ei au de toate.
De-asta vă spun, luați-vă un nor.
Veți fi mai fericiți.
Totul va fi ușor. Un nor.
Ceva atât de simplu și de la îndemână.
Tuturor.
m.i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu