joi, 19 martie 2020

Jurnal de dragoste necreata - Cap CI - Ajutorul Sfantului Nicolae a treia oara in viata mea

Sa se indrepteze rugaciunea mea, ca tamaia inaintea Ta..

Diferenta dintre viata si moarte...?! Diferenta sta in iubirea necreata pe care Dumnezeu o revarsa peste fiecare dintre noi in toata vremea si in tot locul indifirent unde ne-am afla.

Cu trupul sfartecat de durere, sa fi fost si frigul asfaltului umed, nu imi amintesc...  stiu doar ca m-am trezit dupa ore bune de mers cu elicopterul pe o masa masiva de inox care ma ducea cu gandul ca sunt intr-o morga. Ma simteam abandonat, sfarsit si doar un gand nu ma lasa sa mor, acela ca sunt neimpartasit.


Sigur rugaciunea cu lacrimi a tatalui meu  a intors mila milostivirii lui Dumnezeu la fata mea, si dupa o stare de incostienta sora cu coma, am deschis ochii intr-o dimineata de marti pe un pat de spital din lumea asta mare..

La capul meu am vazut pentru a treia oara in viata un batran care semana aidoma Sfantului Nicolae, asa cum il stim din icoanele ortodoxe si care mi-a zis trezeste-te frate, vino sa savarsesti Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie.

M-am trezit si intr-adevar eram cusut tot, insa nu imi mai era frig...

La Dumnezeu nimic nu este cu neputinta a le intoarce si a le preface spre folosul vietii celei drepte si dezmeticindu-ma din starea aceea de sfarseala si dureri greu de descris, am simtit bratul drept la locul lui, ca si cum totul ar fi fost doar un cosmar. 

Cat de simpla este fericirea si cat de usor este sa ajungi la ea, trebuie doar legatura harului cu Dumnezeu sa fie neintrerupta si trecerea prin greutati este doar ca un vis.
Alergam dupa fericire nestiind ca fericirea inseamna doar miracolul acesta ca suntem vii din mila si iubirea Celui Preainalt...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
-m.i-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu