luni, 2 martie 2020

Lurnal de dragoste necreată - Cap LXXXVIII - Cea mai frumoasă primăvară

Cea mai frumoasă primăvară
Doar ție ți-o doresc.
Meriți tot cei mai bun pe lume
Și vreau să-ți mulțumesc.

Cuvintele sunt prea sărace
La ce minuni mari faci.
Cu grija ta mă înconjori
Ești înger sunt convins, dar în femeie te prefaci.

Imi dai putere să urc munții
Atunci când obosesc.
Îi urci cu mine și m-ajuți
Apoi mă feliciți.

Mi-ești soare când afară-s nori
Și dans și cântec, poem și dor.
Mă-nveți să fiu mai bun mai blând mai răbdător
Și tot ce-i greu cu tine-i mai ușor.

Strălucitoare ca o stea
De tot ce e frumos
Imi ești muză și încântare
Tu ești regina mea.

Tot ce-i mai bun pe lumea asta
Meriți, și chiar mai mult.
Să nu uiți niciodată
Tu ești Dar pe pământ.

m.i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu