vineri, 13 martie 2020

Jurnal de dragoste necreată - Cap XCVIII - Credinta

De moarte să n-ai frică. Ai frică de păcat
Și nu uita creștine, Hristos a Înviat!

De moarte să n-ai frică
Ai frică de greșeli.
E Dumnezeu cu tine
Nu te lasă să pieri.

Dacă mai ai credință
Nu e totul pierdut
Spune, ajută-mă Tu Doamne
Și te ajută oricând.

Oi multe dacă are
Și una cade-n râpă
Păstorul lasă pe toate
Și fuge s-o ajute.

Și când cu greu o scoate
Din râpa cea adâncă
Rănit și plin de sânge

Uită pe loc durerea. De bucurie plânge.

Fii unul din cei zece de lepră vindecați
Ridică-ți la cer ochii
Și spune mulțumesc eu Doamne!
Și pentru ceilalți frați.

Fiul risipitor eu sunt, Tată Preabun
Mi-am cheltuit viața
Multe greșeli făcând. Primește-mă la Tine
Nu mă lăsa flămând.

Și iartă-mă Tu Doamne
Chiar dacă nu știu să iert
Vindecă-mă iar din boală
Și fă-mă bun și drept.

m.i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu