marți, 4 februarie 2020

Jurnal de dragoste necreată - Cap LII - Atemporal

Tatăl meu cu aripi de înger

Tatăl meu cu aripi de înger
Roagă-L tu pe Dumnezeu
Să aline al nostru dor
Să fii lângă noi din cer.

Timpul fără tine tată
Cumplit de greu a trecut
Am albit și eu de-o vreme
Mama a îmbătrânit

Când mi-e greu nimeni nu știe
Inima uneori doare
Mâna aia ruptă tată,
Are-n ea iar alte fiare.

Am cam obosit de-o vreme,
Mai plâng uneori pe ascuns
Răutățile din lume, tată
M-amărăsc, și n-am răspuns.

A, tăticule să știi
Niciodată n-am uitat
Să îi pomenesc pe toți
Cum tată, tu m-ai învățat.

Am rămas preot la țară
Multe n-am putut să fac
Sunt sărac, mereu dator
Dar slujesc pe toți cu drag.

Câteodată mi-e rușine
Știu că vezi, mai fac prostii
Și greșeli fac că știi bine
Ce zâmbești, știam că știi...

Șapte-s anii fără tine
Doamne cât de greu îmi este
Tată bun cu aripi de înger
Fii cu mine mă întărește.

Plâng acum ca un copil
Și te aud cântând Părinte
,,Mântuiește Doamne poporul Tău,,
Dând Slavă în Ceruri Sfinte.

Pe pământ cât ai trăit
Ca un înger ai slujit.
Pe nimeni n-ai supărat
Și pe toți i-ai ajutat.

Averea ți-era străină
Aveai haină de lumină
Ochii tăi albaștri mari
Izvorau râuri de har.

Nu te-am auzit vreodată
Să te plângi, să ceri cuiva
Rugăciunea sfântă tată
Era vistieria ta.

Ce-ai facut în lume bun
Știe singur Dumnezeu
Și la Dreapta Judecată
Să Îi fii plăcut mereu.

Una dintre minunile tale
Am văzut ziua trecută.
Șiruri de lacrimi mi-au curs
Vazând-o pe loc împlinită.

Maica Domnului, Părinte
Ai iubit-o cu nădejde.
Slujitorilor Ei, tată
Raiul le agonisește.

Tată cu aripi de înger
Mângâie-mă tu de sus
Așa cum făceai în lume
Când nu mai puteam să duc.

Am rămas același, tată
Doar c-am mai îmbătrânit
Am avut multe încercări
Unele m-au obosit.

Să vii tăticule acasă
Te-așteptăm cu toți la masă
Ana nu cred c-o să poată
E prin Africa plecată

Știu că ești mereu cu ea
Cumplit doare lipsa ta
Coboară tu pe pământ
Când ajungem la mormânt.

Venim să te pomenim
Cum voiai cu toți să fim
Să ne ierți de îți greșim
Noi cu toții te iubim!

Tăticului meu la șapte ani. Cu dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu