marți, 18 februarie 2020

Jurnal de dragoste necreată -Cap LXXIV - România lui ,,lasă bă că merge Așa,,

Salată multă, pătrunjel, 90 g carne vită argentiniană, așa era în prezentare deşi am oarece dubii, că prea mugea româneşte.

Poate doar la preț argentiniană, am și eu un amic care creşte iepuri de casă şi îi vinde apoi unui mare restaurant de fițe din capitală la un preț de nimic, iar acolo ,,vedetele,, îl consumă pe bani grei ca fiind vânat rar.


Puseseră oamenii peste carne şi nişte margarină destul de slinoasă drept unt, părea ceva vaselină, deşi am spus de la început ca nu doresc, asta mi-a amintit de frizerul acela gras, comunist cu halat soios căruia deşi îi spuneai clar de la început cum doreşti să te tundă, el ştia întotdeauna mai bine cum să o facă, zicea ca tine și o ținea pe a lui de îți venea să plângi după. În fine apa face toți banii dar acolo a rămas căci după carne nu se bea imediat apă.

m.i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu