vineri, 7 februarie 2020

Jurnal de dragoste necreata - Cap LVII - Stii...

Stii.. Vreau doar sa iti multumesc ca atunci cand am avut mai multa nevoie de tine, nu ai fost aici, asa am inteles ca iubirea inseamna daruire, nu asteptari.

Stiu ca toate visurile au pretul lor si ca cel pe care il aveam era prea scump si anevoie de platit in viata asta... Cate trairi minunate. 

Vezi tu, barbatul sufera cumplit, dar oricat de mare este rana lui, el nu pleaca.. Femeia insa, este mai gingasa, de cele mai multe ori ea pleaca, chiar daca tu crezi ca a ramas.. 

Poate suna absurd, dar fara suferinta nu se naste bucuria.. Tot ceea ce este pretios trebuie protejat si daca ceva anume te face sa razi cu pofta, daca te incanta si iti lumineaza ziua desi afara sunt nori, nu precupeti nimic si cu orice efort, cumpara acel ceva.. 

Daca nu este de vanzare, iubeste-l, castiga-i cinstit inima si doreste-ti casa cu el. Si daca l-ai lasat sa umble prin sufletul tau, prinde-i mana in mana ta si invata-l sa deseneze zambete. Uneori te-as implora sa imi spui cu inima daca iti pasa de noi. Stii, mi-a ostenit sufletul muncindu-se sa ghiceasca ce simti. 

Mi-e teama de mine, mi-e teama ca timpul va trece prin noi si atunci cand te vei gandi la mine, eu te voi fi uitat de mult. Unii sunt numiti demeoni, dar nu uita, si demonii au ingerii lor. Ingeri care ii duc la lumina cea adevarata nascuta din iubirea necreata. 

- Mai stii cand opream timpul? Mai tii minte cum il opream? 

Ne sarutam pana ne dureau buzele ca dorul sa treaca. Mi-e dor de faramiturile de univers cu care imi impartaseai inima... iti ziceam, universul meu pentru că tu asta esti.

Ai ochii atat de sinceri, niciodata nu m-am simtit tradat de privirea ta. Ochii tai mi-au glasuit ceea ce inima nu putea spune. 

Stiu ca intre toate motivele care m-ar face sa plec, unul ma tine legat de sufletul tau, mai am inca rate de achitat la vis. Esti a mea si eu al tau. 
 . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
-m.i-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu