duminică, 12 ianuarie 2020

Jurnal de dragoste necreată Cap XI -Dobrogostea dragostea


Murg al meu fără zăbale,
Cu aripi-nalte la picioare
Cum mă cheamă dinspre tine
Soarta mea cu lacrimi line.

S-apuc Deliorman năuc
Să mă fac popă haiduc
Haiducie și credință
Dragoste și biruință.



Poteri de gânduri spre mine
Deliorman cu dealuri line.
Deal lui Bucur am lăsat
De la părinți am plecat
Tinerel bălai eram
Și nădejde multă aveam
Şi te-am lăsat priponit
Timpu' cu tine am oprit
Soarele să te-încălzească.
Luna să te răcorească.

Doamne, calul meu alb frate
Nimic nu mă mai desparte
De coama ta fluturată
Viața asta niciodată.
Murguleț, dacă te-aş pierde
M-aş face eu iarbă verde
Pască-mă în gură de rai
Hergheliile de cai.
Frate-meu ești priponit
De-o legendă, de un mit
Dobrogostea dragostea
Ce mi-a legat viața de ea.
Cât voi fi pe ast pământ
Am să mă rog și-am să cânt.
Sus pe șaua ta de murg
Prin păduri o să alerg
Vântul să ne mângâie
Codrul să ne murmure
Apa deliormanului
Setea să ne ostoiască
Inimi să ne răcorească
Și de-o fi și-o fi să fii
Ostenit de-atâta zbor
Te-ai hodini la izvor
Unde beau doar zmeii apă
Unde caii lor s-adapă.
Și de m-oi lupta cu ei
Murguleț să-mi fi de vrei
De sprijin și ajutor
Să mergi unde știi c-am dor
Și să-i spui tu murgule
Stelele și florile.
Să m-aștepte că vin iute.

Și-om trăi povestea noastră
Suava mângâiere tinereasca.
Cum scris-a la Facere Preasfântul
Din iubire a făcut pământul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu