vineri, 24 ianuarie 2020

Jurnal de dragoste necreata - Cap XXIX -Voi alerga inconjurand pamantul

Inconjurand, de mii de ori eu voi imbratisa pamantul si zarea si marea voi scurta, doar sa fim. 

Voi alerga asemenea ghepardului, sa le arat ochilor mei doar ce mai faci, voi asculta vantul sa iti aud vocea de Aether. Si de vor fi intrebari pe care nu le-ai pune stiind ca in inima ta nu au raspuns raspunsurile mele, voi zbura cu gandul peste norii ispitelor ce intuneca ochii gandului, dincolo, spre lumina clipelor de bucurie a emotiilor dintre noi si tot ce ne uneste si ne face fericiti sa te lumineze, de eu n-oi fi in stare. 
Fuga asta a inimii mele spre tine, imparateasa si doamna, se naste din iubirea necreata, iubirea pura dintre noi doi, din iubirea ce nu se limiteaza, micsorandu-se pe sine doar la granitele vietii acesteia, ci mai presus de viata aceasta, care este doar umbra si vis. Stiu, multe sunt caznele si nevointele acestei alergari, multe sunt ispitele sa nu fim impreuna dar nu ma voi abate de la calea mea, simtind ca ma iubesti, pentru ca mare este si puterea iubirii. 

De-mi va fi sete, voi bea nectarul florilor ce-oi intalni in calea mea. De-oi osteni, voi odihni sufletul meu pe un nor de dor ce ma va purta mai lin spre tine. Si cand picioarele imi vor fi ingenuncheate de ispite, nu voi cădea în deznadejde, imi voi deschide aripile date de dragostea ce o simt pana la tine si te voi inconjura imbratisandu-te la pieptul meu cu ele. Inaintea ta voi alerga inconjurand pamantul.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-m.i-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu