miercuri, 29 ianuarie 2020

Jurnal de dragoste necreată - Cap XL - Raze de soare

Am o colecție-ntreagă din raze de soare
Din inimă o împart
La fiecare.
Cu oamenii din drumul meu
Să aibă și ei, soare mereu.

Și atunci când viața li s-o înnora
Să aibă o rază măcar, din colecția mea.
Sunt strânse cu grijă
Păstrate cu drag
Efectul lor, un zâmbet larg.

Viața-mi albastră cu visuri cu tot
Talazuri sălbatice
Neatinse vreodată de nu vreau sau nu pot
Valuri înalte de lecții primite
Ploi reci tăcute de lacrimi vărsate
Cuvinte tânjite, gânduri uitate.

Din inimă împart
Razele strânse
Cu oameni, cu flori, cu suflete triste
Să uite tristeți sau doruri nestinse.

Eu știu nu am voie să obosesc
Trebuie să alerg să mă ridic să răzbesc.
Să iert pe toți să dezleg și să-ndur
Raza iubirii e cheia de aur.
Colecții de ai din raze de soare
Împarte și tu cu fiecare.
Astfel toți oamenii din calea ta vor avea
Colecții de raze din soare
De împărțit altora.

m.i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu